Followers

13.4.12




Bismillahirrahmanirrahim..

syukurku kehadrat Ilahi,
kerana masih lagi memberiku peluang diatas kesilapanku lalu aku iaitu "..CINTA..".dulu sememangnya terasa indah dan nikmatnya itu CINTA. CINTA membuatkan aku berada diawang-awangan dan menjadikan aku melupakan tanggungjawab aku sebagai khalifah dimuka bumi-Mu.
Ia tidaklah seperti yang aku jangkakan, semakin aku gembira didalam CINTA semakin hanyut aku didalam manisnya kata CINTA, menjadikan aku alpa !!! CINTA juga menjadikan hatiku tidak tenang,keresahan,keraguan,buruk sangka dan bermacam lagi yang tidak sepatutnya ada didalam diri...
oowhh sangat tidak menyenangkan perasaan. Malu malu >_<
sudah aku tahu akan CINTA sebenarnya tidak ada langsung didalam islam, yang ada hanyalah pernikahan!.Tapi macam manalah boleh tersasar untuk berCINTA.. aduyai >_< . Ampunkan aku Ya Allah.
Syukur Alhamdulillah apabila pengalaman demi pengalaman yang sering mendatangi akhirnya aku pasrah untuk tidak sesekali menyebutkan tentang CINTA.Aku berharap hati aku seteguh para para jihad yang berjihad dijalan Allah!!

 CINTA = ALLAH,RASUL    SAYANG = SUAMI,UMI AYAH 

sesekali sedetik pun aku tidak akan menyesal jika tidak dapat berCINTA seperti mereka yang lain,kerana kasih sayangku hanyalah pada SUAMIku. itu selayaknya, itu yang halalnya dan itu berkatnya :)
Terima kasih ingin aku ucapkan kepada mereka yang memberikan aku pengalaman berCINTA.


"..Indah dek kata, seksa dineraka Allah Maha Berkuasa.."


just for sharing : bukan untuk dipertikaikan,sebab saya tahu dilevel mana saya berada dan saya masih lagi terkapai kapai mencari keredhoan-Nya, Semoga Allah mempermudahkan satu persatu niat saya.. InsyaAllah.





No comments:

Post a Comment

Dah baca jangan segan letak komen awak k