Followers

14.1.12

P.E.R.A.S.A.A.N



Duhai hatiku ..ingin sekali aku meluahkan rasa cinta,tapi apakah daya aku. Hanya insan biasa!
Jelas sekali aku yang melakukan kesilapan itu,besarkah kesalahanku ? -_-
Ya Tuhanku..Aku insan yang naif,yang hanya inginkan rasa cinta.. Tapi apakan yang telahku lakukan pada dia??!!.. kecewa semata .. Allah ~
Telahku coba simpankan muntiara muntiaraku untuk hanya ketika bersama-Mu..aku kalah jua,ia mengalir tanpa kupinta.. Allah ~
Ya Allah. .Andai benar cintaku untuk mereka tiada dan akan melalaikan aku.. kupohon pada-Mu Ya Allah Engkau buangkan rasa cintaku terhadap manusia,dan dekatkan diriku pada-Mu.. kerna aku insan biasa,tanpa cinta perasaanku melara .. Allah ~
Ya Allah secebis cinta-Mu adalah nikmat tak terhingga,Redho-Mu membuatku bahagia .. Andai itu takdirku tanpa cinta aku pasrah ..



Ya Allah.. Bawalah aku kejalan yang Engkau redhoi .. Amin Ya Allah

No comments:

Post a Comment

Dah baca jangan segan letak komen awak k